Waar ben je naar op zoek?


Garantie, klachten, retour en herroepen

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van uw adres naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@opkopkoffie.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product in goede orde retour ontvangen is.

Uitzonderingen retourneren

Let op: Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

  • a) die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
  • b) die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  • c) die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
  • d) die snel kunnen bederven of verouderen;
  • e) waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
  • f) voor losse kranten en tijdschriften;
  • g) voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken;
  • h) voor hygiënische producten waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er tijdens transport iets misgaat of dat er een ander gebrek optreedt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek aan overeenstemming dat binnen twee jaar na levering van het product aan het licht komt. Daarnaast kunt u aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of redelijkerwijs had moeten ontdekken, dient u binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Een termijn van twee maanden wordt in ieder geval als redelijk beschouwd. In bepaalde omstandigheden kan een langere termijn ook aanvaardbaar zijn.

Indien u tijdig contact met ons opneemt, zorgen wij voor een kosteloze reparatie of vervanging van het product.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@opkopkoffie.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.

Identiteit ondernemer

Blooming Deccan BV
Slotermeer 5-8
8502TM Joure
Nederland

E-mail: info@opkopkoffie.nl
Tel: 0513267909
KvK: 88151603
BTW: NL864519746B01

Modelformulier voor herroeping

(Dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)

— Aan:
Blooming Deccan BV
Slotermeer 5-8
8502TM Joure
Nederland
E-mail: info@opkopkoffie.nl
Tel: 0513267909
KvK: 88151603
BTW: NL864519746B01

— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

— Besteld op (DD-MM-YYYY): ___________________________
— Ordernummer: ___________________________
— Ontvangen op (DD-MM-YYYY): ___________________________

— Naam/Namen consument(en): ___________________________
— Adres consument(en): ___________________________
— IBAN Rekeningnummer: ___________________________

— Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend): ___________________________
— Datum (DD-MM-YYYY): ___________________________

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.

Blijf op kop!


Laat je gegevens hieronder achter en blijf op de hoogte van nieuwe producten, aanbiedingen, nieuws en meer!